fredag 2 mars 2018

Dag fem

Morgonpromenad en timme igen. Frukost och sedan sittjumpa och ett gympass. Jag har fått tre övningar att göra dagligen. Rodd, cykel och två andra som jag inte vet vad de heter. Jag provade alla fyra idag.
Dagens träningsoutfit.

Efter detta tog jag en dusch och sedan gick jag ut ett varv på området för att fotografera.
Här är min sovhörna i dubbelrummet jag delar med en annan kille.
Huset jag bor i.
Nerium oleander.
Hibiskus. Enkel gul.
En annan speciell blomma.
En kaktus.
Matterassen där vi äter.
Jag själv fotograferad av en norska.
Hörnan där vi väljer att sola på dagarna.
Utsikt från solhörnan ut över strandpromenaden och havet.

Linette och Precken tog en power-walk längs stranden och jag lade mig för att sola. Jag behövde en dag av återhämtning idag. Det var tyvärr molnigt största delen av förmiddagen men ibland kom solen fram. Efter lunch fortsatte jag att sola och fick någon timme sol. Nog för att jag skulle lyckas bränna mig lite. Sedan var det vattenjumpa och ett teoripass innan dagen var över kl 17:45.

Jag , Linette och Precken gick ivag till gamla stan för att försöka få oss lite tapas och ett glas vin. Efter en del letande hittade vi ett ställe där vi kunde tänka oss att äta. Inkastare och inplastade stora färgbilder på maträtter utanför, men ändå. Maten var okej och vinet var gott.

Vi var trötta och knallade hemåt. Jag gick in till mig men Linette och Precken gick vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar