lördag 17 mars 2018

Dag 19

Normalmorgon med allt vad det innebär. Sista pinnjumpan denna resa och sedan var det solning hela dagen. Idag brände solen så jag trodde jag skulle börja koka. Jag var tvungen att fly in i skuggan flera gånger. Vi tog en gruppbild som avslutning för oss prickiga.
Efter gruppbilden åkte vi taxi upp till bergsbyn där vi åt tapas för någon vecka sedan och det var lika gott denna gång. Vi blev två taxibilar eftersom vi hade två rullstolar med. Efter mycket mat, skratt och vin tog vi taxi ner till The Dubliner för att fortsätta fira vår avresa i övermorgon. Musiken spelades dock för starkt därinne så jag blev tvungen att åka hem. Mina öron klarade inte av volymen. Jag åkte till anläggningen och satte på mig lite varmare kläder och gick ner till plattan för att avsluta min kväll i enskildhet. Tomas från Småland rullade ner till mig och vi drack några glas innan vi avslutade denna näst sista kväll-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar