torsdag 15 mars 2018

Dag 18

Det skulle bli regn idag. Det kom ett lätt regn under pinnjumpan annars blev det inget.

Standardmorgon med promenad, frukost och pinnjumpa. Det var mulet i förmiddags så jag förväntade mig en långsam dag utan något att göra. Men det sprack upp så jag kunde steka mig hela förmiddagen. Efter lunch mulnade det däremot och jag gick en sväng på strandpromenaden.

Innan middagen gick jag ut och satte mig på en uteservering. Jag tog någon öl och sedan en pizza istället för institutionsmaten på Vintersol. Maten har varit väldigt dålig här. Kyckling varenda dag i stort sett och det andra smakar illa eller ingenting.

Pizzan var för övrigt inte god den heller men jag kom ut och satt och tittade på folk från ett uteserveringsbord en stund i alla fall.

Imorgon är det sista vardagen innan hemfärden. Sista pinnjumpan.

2 kommentarer:

  1. Hej Eddie!
    Du får väl fortsätta med pinnjumpan när du kommer hem:-)

    Per

    SvaraRadera
  2. Det blir nog antagligen inte så. :-)

    SvaraRadera