tisdag 13 mars 2018

Dag 16

Samma som vanligt. Morgonpromenad, frukost och sittjumpa. Sedan solning. Efter lunch gick jag och Nathalie en barfotapromenad i vågskvalpet vid stranden och pratade om livet. Därefter solning igen. I kvällningen pratade jag med Nathalie igen om ett bladlusmedel som kanske går att få tag i här i Spanien. Jag gav henne ett uppdrag att undersöka det. Efter en stund kom hon till mig och det kanske finns en lösning på det problemet. Det visar sig imorgon.

Istället för att äta middad på anläggningen drog vi ut och åt. Jag, Precken, Linette och Ulrik. Sandra kom efter senare. Jag åt räkor i vitlök och de andra åt kött. Sandra dök upp och vi gick till ett annat ställe för att sällskapet skulle få efterrätt och kaffedrinkar.

Väl hemma på anläggningen igen försökte jag och Sandra se ett avsnitt av Farmen. Först på min laptop och sedan på en TV med möjlighet att se program i efterhand. Vi misslyckades tyvärr med bägge delarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar