söndag 11 mars 2018

Dag 13

Morgonpromenad österut som vanligt på en timma. Frukost och sedan vänta på att klockan skulle bli 13 så vi skulle åka på valsafari. Jag tappade bort mina vänner inne på anläggningen så jag gick lite ärenden på stan på morgonen. Köpte lite snacks att ta med hem till Felix och lite annat som jag behöver här på plats. När jag kom tillbaka låg de andra och solade och jag hängde på direkt. Efter en stund fick vi besked att valsafarit var inställt. Det blåste för mycket men vi får en ny chans imorgon. Vi solade hela dagen idag istället.

Efter middagen drog vi till affärsgatan. Ulrik skulle till en sportaffär Så vi gick och letade rätt på den. Jag lyckades också hitta en present till Felix i en annan affär. Hoppas den blir bra åt honom.


Vi satte oss på en servering och åt pizza och drack en varsin öl. Sedan gick vi vidare hemåt. Vi visste att ett gäng skulle sitta på en restaurang nära oss så vi tog oss dit och slöt upp med dessa människor. Några av dem ska åka hem till snön imorgon och jag känner att min tid här också börjar lida mot sitt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar