fredag 9 mars 2018

Dag 12

Helt vanlig morgon men utan promenad även idag. Pinnjumpa efter frukost och sedan tvättade jag en tvätt. Hängde den och solade hela förmiddagen. Lunch och sedan solning igen. Det har varit olidligt hett idag men jag har lyckats ligga i solen hela dagen ändå tack vare att jag gått upp var 10 minut och duschat. Jag har lyckats bränna mig lite på insidan av armarna. Annars är jag ganska jämnbrun nu och psoriasisen får ge vika mer och mer. Det ska bli intressant att se vad slutresultatet blir efter denna vistelse.

Efter middagen var det carneval-quiz i matsalen. Jag satt med i ett lag och vi vann. Jag kunde bara ett svar. Det svaret kunde de andra i laget så jag var inte mycket till hjälp. När quizen var slut gick vi ner till strandpromenaden och tog en öl. Jag var ute med två kvinnor jag inte pratat med så mycket förut. Vilka intressanta historier jag får höra om hur deras liv förändrats efter de blivit handikappade. Det blev två öl innan vi gick hem igen.

Det finns inte så mycket mer att berätta om denna dag. Imorgon ska vi ut med båt och spana efter valar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar